Svar till "kissie"


Svar: Haha! Du går runt och klagar på alla andra som har finnar, medans du själv har hela ansiktet fullt av dom. OJ jävlar, jag hade 1 finne världen går under? haha. jag står i alla fall för det. jag tar inte bort dom i photo shop. Jag har inte gjort mina piercingar för att jag tror att jag ska bli snyggare :S utan för att jag vill ha dom, vafan har de med dig att göra?
Jag är nöjd med mig själv som jag är, jag har inte så dåligt självförtroende så jag måste gå och göra skänhetsoperationer, gå och pumpa läpparna med skit och göra brösten lika stor som globen för att känna mig snygg. Jag gillar mig själv som jag ser ut nu ;)
Jag vill inte se ut som du gör heller, så sorry!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0