Nya favvo låten


Kan inte säga ditt namn.. men jag saknar det du och jag hade. Ditt namn börjar på M, mer kan jag inte säga.
Jag saknar när vi smsade hela tiden, och pratade i tel tills båda 2 somnade. Vi var riktigt tajta i 1 halv år ungefär, sen kom en kille och förstörde allting, som börjar på D..
Du fattar inte hur ont det gör att kolla på din facebook och se ditt ansikte. Fast det känns bra att du är lycklig.
Jag kommer ihåg när du skulle göra slut med din tjej och så gjorde hon slut innan dig. och vi satt uppe och snacka om det i flera timmar, för du kände dig helt tom. fan! jag saknar dig så det gör ont!!
Varje gång jag ser att du skriver till mig på msn stannar mitt hjärta. Jag kan inte andas.. De är hemskt att veta att du troligtvis inte känner samma sak.
Vi hade inte kontakt på nästan 2 år.. fast nu har vi börjat prata lite igen. Fast det är inte alls lika som förut.
Snälla snälla, jag ber dig kom tillbaka till mig. jag vet att jag sårade dig. men fan jag kan inte leva utan dig..
Jag älskar dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0