norubrik..

Sho! jag kom nyss hem från audiotion till danslinjen, de gick helt okej, kunde gått bättre.. menmen thats life. Hoppas jag kommer in iaf.
Jag slutade som sagt halv 2 idag, men snäll som jag är så stannade jag i skolan till halv 4 och väntade på jessica, men söta jemma kom och gjorde mig sällskap så de va lugnt.
Jag köpte en bh, örhängen och ett par jeans. me like! de fanns en massa kläder och saker jag ville köpa.. men man har ju bara ett visst antal pengar, och ja de suger!..
Skolan i almänhet har inte vart så rätt bra, känner mig rent ut av, mobbad. bara en person fattar, eller a okej kanske fler.
De här har inte varit min dag helt enkelt..
Ska lägga mig i sängen
xoxo Sarah Davis

Lilla bebisen x)


Tillslut en grovt sexig bild på mig och jemma utan make up! ;D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Fan, jag är snygg :O

2010-01-26 @ 08:00:06
URL: http://jessicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0