Jag har tråkigt

snodde den här från Jessica

2009 har jag:
[x]Druckit alkohol
[x]Blivit full
[x]Rökt vatten pipa
[x]Rökt en cigarett
[ ]Däckat
[ ]Fått minneslucka
[x]Varit kär
[x]Älskat / älskar någon av motsatta kön
[x]Fått ett sugmärke
[x]Gjort ett sugmärke
[x]Piercat mig gånger 3
[x]Haft ett förhållande i över en månad
[x]Kysst en främling
[x]Strulat med någon av samma kön
[x]Strulat med någon av motsatt kön
[x]Strulat med 3 olika personer
[x]Dumpat någon
[x]Sovit i samma säng med någon av samma kön
[x]Sovit i samma säng med någon av motsatt kön
[x]Varit på bio mer än 6 gånger
[x]Lekt med någons känslor
[x]Haft ett seriöst förhållande
[x]Gråtit dig till sömns
[x]Vaknat av att jag gråter
[x]Skrikit ord som hora/slampa till nån
[x]Slagit till någon
[x]Blivit slagen
[x]Blivit utskälld av en lärare
[x]Blivit bjuden på en date
[x]Skrivit på någons arm
[ ]Fått en ros [what the fuck]?
[x]Blivit buren av någon och samtidigt blivit kysst
[x]Lärt känna över 15 nya människor
[x]Åkt skidor
[x]Varit på solsemester
[x]Badat i havet
[x]Vaccinerat mig mot svininfluensan
[x]Haft snöbollskrig
[ ]Tittat på en hel fotbollsmatch
[x]Inte sovit på en hel natt
[x]Varit på sjukhuset
[x]Sovit över 12 timmar
[ ]Sett en film mer än 10 ggr
[x]Fått IG
[ ]Skolkat
[x]Vart ute en hel natt
[x]Har blivit tagen av polisen[för många ggr]
[x]Pratat i telefon i över 3 timmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0