I am sick

Yes.. jag är sjuk, och de suger ganska så stenhårt. I hate it, typiskt att jag ska bli sjuk när skolan börjar. Måste fan va med sista terminen. Måste höja mig i några ämnen, punkt slut!
Just ni ligger jag i sängen och kollar på MTV, fyfasiken va de finns många konstiga musikvideosar :S de är sjukt, dom är helt jävla random. haha.
Måste verkligen bli friskt till helgen. För då händer det en liten överaskning, och jag tänker fanimig inte va sjuk då! -.-
Ska försöka orka gå upp och fixa nånting att äta. Har inte ätit sen lunchen i skolan i måndags. Förutom 4 köttbullar x)
xoxo Sarah Davis

Spanska lektionen


Jag hatar verkligen spanska


De va 8grader i våran skola.. kanske syns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0