Hehe

Nu har det varit bloggtorka igen.. sorry
Jag börjar väll berätta om fredag.
Då var jag Helena, Fanny, Alexandra, Linnea.. blabla 14 tjejer på fridays och firade Helena med en god middag [sallad flr min del].. Men annars va de jätte trevligt :)
Här är lite bilder från kvällen




Sen har vi då också lördag!
Igår alltså.. Jag jemma och jessica va hemma hos jessica och fixade oss och tagga till rejält, sen åkte vi till centrum och träffa Karim, Ramiro och Alex. Vi träffa några andra där också. Efter det åkte jag jemma och jessica till täby kyrkby på förkrök hos nån kille som heter "bussen" på min mobil XD haha, men iaf. Efter ett tag så drog vi på "fest" eller ah chill fest/krök hos en snubbe.
Jag och jessica kom hem klockan 4 och somnade klockan halv 5. Och så klart var vi tvungna att gå upp halv 1 också -.- suck.
Here is some pictures









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0