Grattis grattis din filur!

igår firade vi john. Vi började hemma hos jemma och åt en väldigt fin middag som jag och jemma hade spenderat en lång tid på att göra. John gillade maten iaf xD han åt upp min också, haha men ja gillare.. ALOT!
Jag gjorde maräng swich (vetintehurmanstavar). Efter det drog vi till gribbylund och festa lite. De spåra ut lite. så de sög. Men grattis iaf till John som nu är 16! :D

Idag [söndag] har jag bara legat i sängen hela dagen. Folk har frågat om jag vill träffas, men jag orkar verkligen inte. Är ju fortfarande lite halvt sjuk, så jag stannar hemma i min stora sköna mjuka säng ;D Fast jag måste plugga engelska, biologi och fysik sen också, så de suger -.-
Ska duscha nu,
xoxo Sarah Davis







Jemmas klubba x) eehm..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0