Bloggtorka.se?

Mina rubriker suger.. men i donk care :)
Ja som sagt ja har inte skrivit på ett tag men har inte orkat, haha har haft fullt upp med att träna ^^ Måste trimma min kropp lite till barcelona, he-he!
De har inte hänt så mkt dom senaste dagarna förutom att jag redan är trött på skolan, och jag har bara gått 3 dagar? hur fan går det ihop? XD yeye, random inlägg eller vad? haha orkar inte vara seriös och de känns som jag använder ordet haha extremt mkt. men shit same
Juste fan! när jag och jemma var hemma hos felix igår så spelade vi halo, och det är seriöst så jävla roligt! jag blev beroende, jag ville bara spela mer och mer. Ska köpa de tror jag.. he-he okej nörd varning på mig? Men det får ni stå ut med :)
Ska gå och duscha nu eftersom jag spelat tennis i 1 timme och gymmat i 2 ;D, yes jag satsar hårt nu hörni.
Hare thöööngt
xoxo Sarah Davis

HAHAHAH! jag och Bianca i 7an. Okej vänta en gång till HAHAHA


Lilla putten Robert i 7an, så söt!


Haha susanne, *klick*


Kommentarer
Postat av: felix

haha du kommer aldrig ta mej på de

2010-01-19 @ 23:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0