tröttpåskolaaaaaan!

okej.. nu får det fan vara nog!! JAG ORKAR INTE MED SKOLAN LÄNGRE! det är så jävla mkt plugg och jag vill bara skita i allting och få ig i allting nu faktiskt. orkar inte plugga. men.. de är bara några månader kvar.. så jag får väll fan ta och stå ut. Men snart går de fanimej över gränsen med plugg.

För övrigt sitter jag och snackar i tel med Nicklas just nu. Han sitter och sjunger.. "jätte" fint x)
Måste snart lägga på och stänga av datorn för jag måste plugga till fysik prov som jag har på fredag. BLÄÄÄÄ!
hörs imorgon
xoxo Sarah Davis

ni måste erkänna att jag är grym på att laga mat ;D
De här har varit min middag och lunch i snart 1 och en halv månad -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0