SvarOmHårförläning

Jag fick en fråga om hårförlänging

Jag har haft hårförlänging förut, dom satt fast med kreatin vax. Jag tänkte fläta in håret den här gången men sen när jag pratade med frisören och hon berättade massa om det så ändrade jag mig.

När man flätar in håret, så blir det aldrig torrt efter man duschat och det mögglar. Det sliter också jätta mycket i hårbotten.

Så jag ska göra hårförlängning med kreatin vax igen. Det är det bästa. Tycker jag iaf :P Det är inte alls jobbigt att ha, och mitt förra hår hade jag i 7 månader [även om man bara skulle ha i 5] och det käns som vanligt hår.

Det kostar 4500 och jag ska göra det i täby centrum
Det finns ett till ställe i täby centrum fast där kostar det 6000 :P så Jag kör på det billiga stället.
Kommer inte ihåg vad det billiga stället hette, men det ligger på andra våningen vid pressbyrån nästan. För er som vet vart täby centrum ligger :P

alla andra gånger jag gjort förlänging gjorde jag i åkersberga

sådär ser dom ut..
jag brukar ha 100 st i mitt hår. Men det är för att jag har så jävla tjockt hår


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gulligt att du svarade :) men jag har hört att vissa som har gjort det med keratin vax har fått helt förstört hår när dom tagit ut det? men ser det naturligt ut och är det smidigt att ha när man har uppsatt och så? :)

2010-02-11 @ 15:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0