Snodd från Jessica JAO!

har inget annat för mig.. eller ah måste egentligen plugga men orkar verkligen inte
here we go

OM DIG SJÄLV:
namn
: Sarah Margot Summers Davis
födelsedatum
: 27 Januari 1994
stjärntecken
: vattuman
stad du bor i: stockholm/vallentuna

glasögon/linser:
nope, men behöver typ glasögon
tandställning
: nooope
sjukdomar: nej, eller förutom att jag är allmänt störd
husdjur
: 3 hundar och en skölpadda. SKÖLDIS IS THE SHIT!
syskon
: nope. Im all alone
vem är din absolut bästa vän
: jag har 2. Jessica&Jemma
vem är din modeikon?
ehm..?
DIN KROPP:

hur lång är du:
167 typ, har inte växt på 3 år -.-
hur mycket väger du:
höhö, hemlis!
vilken sko storlek har du:
38,39
är du nöjd med din kropp:
inte nånstans.. men är på god väg
skulle du kunna plastikoperera dig:
my tuttar
välj en sak du tycker är fulast med dig:
min ansiktsform :P
vilken ögonfärg har du:
brungröna
vilken hårfärg har du:
blont
har du lång överkropp:
nope
har du långa naglar:
HAHA nej verkligen inte
har du piercingar: yepp, 2 i navels, tungan, näsan, en sån där stav i örat. plus 5 hål i öronen om dom räknas? :P
DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR:

hur mår du just nu
: sjukt bra faktiskt
vad tänker du på just nu:
hur fan de ska gå på provet imorgon
saknar du någon just nu:
yupp
gillar du någon:
JA!
är du kär
: yes
är någon kär i dig
: de hoppas jag! ;D
älskar du någon
: yes
hatar du någon:
ehm AAH!
hur är du om du är hungrig:
irriterad, sur, pratar bara om mat!
hur är du om du är trött:
grinig, eller så kan jag inte sluta skratta
om du sovit i tre timmar:
övertrött och garvar åt allting. Tillslut somnar jag

DINA ÖNSKNINGAR:

du skulle egentligen vela heta:
Summer
du skulle egentligen vela bo i: AUSTRALIEN!
din högsta önskan är: att det blir sommar!
du skulle vilja ha
: en helt ny garderob med kläder

DITT RUM:

vilken färg är det i ditt rum:
Vitt och brun vägg
har du en tv i ditt rum:
yes! min nya fina
har du en dator i ditt rum:
ohyes ofcourse!
har du en säng i ditt rum:
SJÄLKLART! en stor jävel, skön som fan!
vilken färg är ditt påslakan:
rosa med prickar på :P
har du kläder på ditt golv: nope, bara en handduk

har du tidningar på ditt golv: nej?
har du något annat på ditt golv: som ja sa, en handduk och minhund? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0