plusminusplusplusplusminusplus=?

Kom nyss hem från det hemliga stället, he-he. Jag är så jävla hungrig, så funderar på att gå ner och ta lite salladsblad?
Har inte berättat de, men jag får inte äta några kolhydrater, alltdå inge pasta, potatis, pommes, dressing, yogurt, bröd och ja allt som har kolhydrater i och det suger verkligen.. för jag älskar pasta mer än allt typ? i löve it. Men nu får jag leva på sallad, kyckling, kött, ägg, frukt [förutom banan] -.- GOTT or NOT?...... NOT

Ikväll har jag dans och efter de ska jag gymma. Sen blir de väll hem och sova antar jag.
Men ska gå ner och göra nånting att äta nu [utan kolhydrater] haha.
xoxo Sarah Davis


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla säg vad din kamera heter ? :)

2010-02-01 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0