MittLillaKnepSomFaktisktFunkar

guudmorgon!!
Jag åt nyss frukost.
Visste ni att jag är beroende av Kiwi och lite kaffe på morgonen? jag måste ha de för att orka gå till skolan nu för tiden. Speciellt Kiwi. höhö, men ni måste erkänna att Kiwi och Kaffe är sjukt gott!?
En annan sak ni kanske inte vet är att jag går upp en halv timme innan jag måste åka till skolan. En kvart till att äta frukost och en kvart/10min till att fixa mig. Det är sjukt skönt, ni borde prova de :P om ni inte är sjukt sega på morgonen x)
Woopsi, nu ska jag åka om 5 min och jag sitter i morgonrock xD de kanske är lite överdrivet kort tid. Måste ruusa. Skriver när jag kommer hem
xoxo Sarah Davis
Världens bästa morgon låt


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0