Mättsomenspäckhuggare? ehm..

TJOLLAHOPP! :D
Jag åt nyss middag och jag är så jävla mätt! fattar inte hur jag kan bli så mätt på sallad nu förtiden? äsch men de är nice!
Snart måste jag gå och plugga matte, engelska och spanska -.- WOHO! Jag får väll se det på den positiva sidan.. Jag har ingen skolan på torsdag och fredag, så jag får ta och plåga mig lite nu istället? [skulle helst inte göra det alls] menmen..
efter skolan idag så åkte jag först och gjorde en hemlig sak sen åkte jag hem till Nicklas. Sen var det dags för dans! så nu är jag super trött!
måste gå ut med hundarna ikväll också.. I -24 grader? :/ hm.. vi får väll se om jag fryser ihjäl eller inte c(= HAHA fan va nice gubbe!
Nej men ska plugga nu.
xoxo Sarah Davis

babycake


Nicklas hund likes vitamin dricka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0