KroppenÄrTypDöd?

Min kropp är typ helt död helt seriöst.. helt slut tränad. Men det skiter jag fullständigt i! imorgon blir det dans i 3 timmar, NAAAJZ!
Det finns inte så mkt mer att säga än att jag måste plugga fysik, matte och historia nu -.- kul.. har historia förhör skit imorgon, och de är tydligen skit svårt. Jag menar när den duktigaste och smartaste eleven i hela skolan säger att de va skit svårt, är de nog ganska så jävla svårt?! suck... god luck to me liksom?
Nej men måste gå och plugga nu, måste kolla på tv klockan 10.
xoxo Sarah Davis

Ända nackdelen med att lidl ligger bredvid våran skola, är den här onyttiga [älskade,goda, lööving?] hylla..
jag kommer fan få damp på den här kolhydrat skiten snart. Varje gång jag går förbi den här hyllan vill jag kasta mig på allt godis och äta tills jag rullar fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0