Killarsomdig"a"äcklarmig!

Jag kom nyss hem.. Följde Nicklas halvvägs hem. Han sov här inatt :)
Igår träffade jag Jessica, vi drog hem till Jemma och var med Oscar, Fredrik och nån till x) dom var så jävla fulla haha, har en inspelning. ska försöka få över den på datorn! Oscar såg ut som Jimmy Neutron[vet inte hur man stavar] SÅ JÄVLA SKÖN!
vid typ 12 drog jag och jemma hem till nicklas och var med han och Oscar [en annan oscar] ett tag. Men vid typ 2 drog jag och Nicklas hem till mig och jemma och Oscar drog hem till sig.
Det var sol idag när jag vakna. WOHO jag blev så jävla happy! Lite hopp om att sommaren faktiskt kommer och att solen faktiskt finns?
Snart ska jag äta middag, sen blir det dans i 3 timmar och repetion i 2 timmar.
hörs sen!
xoxo Sarah Davis

Ser lite halv cp ut haha
Det första jag gjorde när jag kom hem till jemma va att göra köttbullar! oh yes so me!


Vädret igår sög..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0