InteHaftTidAlls!

Precis som de står på rubriken. Jag har inte haft tid alls att blogga, har haft fullt upp!
Igår [fredag] efter skolan åkte jag och mötte jemma i täby centrum och köpte 2 kavajer och ett par leggings.
När jag kom hem hade jag 15 min på mig att göra mig iordning sen var det off to Hard Rock Café! Det var grymt kul att vara med alla brudar och äta middag. Och som vanligt åt jag mest av alla. Jag åt hela min ribs, halva susannas pasta med kyckling, resten av helenas sallad och efterrätt [brownie,glass,grädde].. jag blev så jävla mätt!! Jag var mätt hela kvällen men det sket jag i. Efter middagen gick jag, jemma och jennie på fest med marcus och hans kompis på odenplan. Det var största pundar festen x) haha lite roligt faktiskt. Vi drog därifrån vid 1, sen åkte jag hem till mr.secret.

Ja.. de där var min fredag. Idag därimot har jag bara tagit det lugnt. Åkte till Täby centrum med Jemma igen, för jag hade glömt köpa en alla hjärtans dag present.
Ikväll ska jag bara ta de lugnt, kanske drar ut senare om jag inte somnar :P
skriver sen
xoxo Sarah Davis



SKOLAAAN!
  

Hard Rock babe
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0