Im happy!

ja.. tro de eller ej men jag är väldigt glad just nu :) Det beror på många saker så orkar inte ens rabbla upp allt.
De ända negativa är att pappa rengjorde duschen med nån klår sak precis innan jag skulle in och duscha. Så de stank klår i hela badrummet och speciellt i duschen när jag stog där inne. Haha x)
Gott folk. Jag längtar till HELGEN! jag vill ha den NUNUNU! den kommer bli så jävla nice. På fredag ska jag göra en hemlig grej ^^ och på lördag ska jag vara med alla härliga älskade bruds! Det kommer bli så jääfla NAJZ!
Ska faktiskt gå och lägga mig nu, även fast klockan bara är 11 och jag börjar kvart i 11 imorgon. Men jag vill verkligen sova ut nu känner jag och då tänker jag fan i mig ta chansen! :D
puss på er sötnötar
xoxo Sarah Davis

GUL är en glad färg tycker jag!


Typ världens fulaste bild på mig? men de skiter jag i, im happy på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0