Heltjävlaslutinmybody

Som sagt.. min kropp är helt jävla slut. Den är så jävla trött, plus att min hjärna inte har lust att funka nu heller och det passar ju jätte bra eftersom att jag har prov imorgon -.-
Idag var jag först i skolan sen var jag i täby centrum och färgade min fula utväxt, så nu är mitt hår fint igen, med ingen utväxt. PERFECT! Efter det åkte jag direkt till tennisen i vallentuna och sen blev det spinning på gymmet. Så ja.. jag är helt slutkörd. Nu ska jag sätta mig och första göra en uppsatts till biologin sen plugga fysik till fysik provet imorgon.. Snacka om att jag kommer sova bra inatt? Men imorgon är det FREDAG! ÄNTLIGEN HEEEEELG WTF!!
Nej men måste faktiskt gå och plugga nu vare sig jag vill eller inte.
xoxo Sarah Davis

Viktor, Jason och Marcus på hemkunskapen. så sööta! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0