Enhalvdecimeter!

TJOOO!
Kom nyss hem från dansen. Har varit på sway sen klockan 5 idag -.- snacka om att jag bara ville hem den sista timmen..
När jag kom hem så mätte jag mig i midjan. Det är fan sjukt jag har gått ner 5 cm i midjan sen jag började med de där att inte äta kolhydrater :O sjukt bra ju vafan!
Och på tal om ingenting, Så vill jag ha sommar!
Nu måste jag gå och plugga -.- tänkte lägga upp lite bilder från i fredags men de ville inte bloggen.. så gör det nån annan dag!
xoxo Sarah Davis





Kommentarer
Postat av: Anonym

hur funkar de fär med kolhydraterna? äter du det ALDRIG? och hur länge har du hållt på? vad "får" du äta och inte? kan du inte berätta, de låter ju sjukt najs :P

2010-02-22 @ 17:56:36
Postat av: Anonym

hejhej, undra bara lite det där med att du inte äter kolhydrater :P funkar det bra, asså hur länge har du hållt på? :)

2010-02-22 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0