Detärintemeningenattdetskakommamersnö!

När jag vaknade imorse så snöa det, de gör de fortfarande iof. Men liksom wtf, det är meningen att snön ska smälta bort nu inte att det ska komma mer -.- Om typ 2 veckor så blr det vår. GOOD LUCK liksom. Det kommer ju aldrig gå. Är så jävla trött på all snö nu, vill ha vår/sommar NU! jag vill inte använda tjockisjackor längre.. suckilisuuuck! Men det finns inget nån av oss kan göra nånting åt tyvärr :(

Snart ska jag åka iväg till skolan/fängelset..
Juste, min mamma köpte en kalender till mig igår. Tappade bort min efter några veckor efter skolan börjat x) och det är inte bra när man går i enhagen eftersom man får läxor och prov 24/7 -.- Men nu har jag en iaf. Så nu faan ska jag inte glömma bort nånting!

Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Sminket skiter jag i iaf, men jag måste fortfarande ha några kläder på mig. Jag kan ju inte gå runt naken? eller?! ;D höhö i like to be naakeeed! HAHA!
Vi får se vad det blir. Ska iaf gå och leta fram nånting halv fult nu som jag kan ha på mig
Hare bäääst!
xoxo Sarah Davis

Min "jätte" fina kalendet. hah skitsamma en kalender är en kalender, right?

Timbaland & Katy Perrys nya låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0