Bakisäringetbrarecept?what

TJO! jag vaknade nyss.. mår inte så värst bra, men mår bättre än jag trodde jag skulle göra iaf, så de är väll bra?
Min mobil har gått sönder MTF! touchen funkar inte -.- så måste lämna in den på lagning. Så har alltså ingen kamera i barcelona, eller jo en som är ganska dålig på min gamla mobil, men shit same.
Idag ska jag dansa från 5 till 8, trodde jag hade dans till 10, men hade inget med "hemlis" så de är bara till 8, SKÖÖNT!
Nu måste jag försöka få alla mina kontaker över på min gamla mobil :s vet inte hur men ska försöka lite olika saker x) good luke liksom, för jag är ju sååå tekninsk? NAT
xoxo Sarah Davis
 
Ända bilden jag har från igår. kommer mer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0