ÄntligenFunkarJävlaBlogg.se

De har tydligen funkat för alla andra men inte för mig att logga in på blogg.se :S usch! de är därför jag inte skrivit nånting. Men nu funkar det iaf.
Idag är en bra dag, eller jag är väll mest glad över en sak som tyvärr är en hemlighet, men tro mig ni kommer märka vad det är sen!
Men iaf.. jag kom nyss hem från skolan, snart blir det mat och sen blir det dans i 3 timmar. Är sjukt taggad faktiskt.
En sak jag är mindra taggad på är nationella imorgon -.- vi ska sitta i de där rummet i 3 timmar!?! wtf liksom! jag kommer somna och kommer få hjärnsläpp och inte veta vad jag ska skriva.
Vi får väll hoppas på de bästa antar jag.
Ska springa ner och äta middag nu
xoxo Sarah Davis

Juste för fan, har bokat tid för att färga och klippa håret nu iaf.
hårförlängningen kommer snart, måste bara smöra lite för mamma ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

har lite frågor om hårförlängningen :P gör du flätor i hårbotten och sen syr fast hårförlängningen där? har hört att det ska vara svårt att ha håret uppsatt och så med det och att det blir jävligt obekvämt, är det sant? är jävligt taggad på att göra de :) sen vad kostar de och vart gör du de? :)

hehe blev skitlångt kanske kan skriva lite om det i nåt inlägg? :D (A)

2010-02-10 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0