ÄntligenFredag!!!!

Kom nyss hem från stan era filurer!
Idag har varit en ganska nice dag. I morse va jag hos doktorn så kom försent [hehe] sen på svenskan kolla vi på en film från när alla 8or va i barcelona xD haha en oväntas scen va me! Sen började hela skolan fyllas med rök på nått underligt sätt. Så vi hade inte så mkt lektioner idag. Så de är nice.
Efter skolan åkte jag till stan och köpta en tung piercing och 2 näspiercingar. GRYMT fina, hittade min dröm tungpiercing, SÅ JÄVLA SNYGG! hehe löve it..
Ikväll ska jag bara ta de lugnt och kolla på film och sådära. Måste ju spara mig till imorgon då de blir RÖÖÖÖÖÖÖÖÖJ!
ska duscha nu :D
xoxo Sarah Davis

Dagens outfit eller vad man nu säger -.- haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0