onödig dag

sjukt onödig dag idag. hade bara italienska, sen slutade vi. onödigt? JA!!!!! fyfan.
Imorgon har jag 1 lektion sen slutat jag och på onsdag slutar börjar jag halv 2. På torsdag är det temadag och tibble, åva kampen, kommer bli rätt nice. sen är det bara 1 vecka kvar av skolan sen är det JULLOOOOV!!!!
hmm, vad ska jag göra på jullovet? inget speciellt alls, känns skönt att inte ha nånting planerat. ska väll ta de lite lugnt men annars ska jag fanimej inte ta de lugnt! :D
Är hemma hos R nu, ska va här hela dagen, fast har träning klockan 8. så drar hem då typ.
Fick G+ på italienska provet förövrigt! så jävla stolt! trodde jag skulle få IG men icke sann icke jag lyckades få G+, jag är så jävla bra. haha
nej men ska hämta mitt kaffe nu, de här är min 4 kopp idag? bra eller dåligt? bra enligt mig för jag är så jävla trött
xoxo Sarah Davis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0