Livet Ur Ett Retards Synvinkel

tjäna bondläppar! nu har vi bakat klart. hmmmmm vad har vi bakat för nånting? Lussebullar, lussabullar som ser ut som bullar, kokostoppar, pepparkaksmuffins, pepparkakor, nån chokladsak och nån annan sak som jag inte riktigt vet vad de är och christmas pudding. Jävlar, haha vårt bord är helt fullt av ny bakta bakelser, ser rätt nice ut! men det suger att jag inte får ta något! får vänta tills på fredag, men det är inte långt kvar!

Ikväll så ska jag mysa med Jessica GRISEN! de va länge sen. men ska bli mysigt. kanske sover där. i dont know. men hon ska upp klockan 6 imorgon, så det är räääättt osäkeeert! jag har ju trotsallt lov ;) höhö
Nej men ska gå ner och hjälpa mamma med maten nu. Fan vilken mamma gris jag har blivit på sistone. Men de tär väll gulligt? haha wtf, skitsamma
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0