IM UP

jag är vaken nu! har sovit 11 och en halv timme, rätt skönt! behövde verkligen de. va inte tvungen att gå upp nu, men jag vaknade av mig själv, så nu har jag 1 timme längre på mig än vanligt ;) vad ska man göra då? hm... kanske bada! som jag inte fick göra igår! fast nee.. fyfan va jobbigt att städa efter. Jag ska nog chilla framför tvn med massa koppar te ist. De låter rätt.
Idag så kommer en kompis hem till mig efter skolan. Måste vänta på den där sega bakis personen i täby centrum, haha. Ikväll är det middag med finaste FB brudarna! [FB=min dansgrupp].. de kommer bli mys.
men aja skriver sen
xoxo Sarah Davis

Min älskade favorit låt. ÖRONORGAASM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0