Feeling good [better]

Jag mår så jävla mycke bättre idag! så jävla bra! nu är jag grymt taggad, men ska bara ligga hemma och mysa idag. höhö. Klädde nyss julgranen, den blev ju såklart extra fin eftersom att jag pimpa den ;D Mamma och pappa har hängt upp massa olika julsaker i huset, lila glitter och shananaa. Våran familj går verkligen in för de där med julen. speciellt med belysning och pynt. men det är mysigt. så har vi alltid haft det ,och det är ingen jul utan mycket sånt!
Ska ta kort på allt och visa er så ni fattar vad jag snackar om. haha
Jag kan börja med att säga såhär. Tidningen har varit här och fotat vårat hus. Ja nu kanske ni fick nån ide om hur de ser ut?
Nej men ska dricka mitt kaffe nu, sen fixa mig lite. Linnea och David kommer hit för hon har ingen plattång, haha min lilla fina prinsessloverbajskorv Linnea Pingis. ah ja vene vad jag snacka om längre
xoxo Sarah Davis

En ny vaken Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0