Döingen rimmar på

Är helt död. Efter skolan hade jag italienska prov. Gick åt helvete! fyfan vad dåligt det gick, fattade naaaada. Efter provet fick jag och Erika skjuts av Erikas boyfriend till vallentuna. Jag gick direkt till gymmet och gymmade i typ 1 och en halv timme? stolt över mig själv. Kändes som att jag skulle svimma efter, vart helt snurrig, haha kanske för att jag typ inte ätit nånting idag? men det har jag gjort nu, har ätit som en häst. Så nu är jag laddad igen, eller?
Ska gå och lägga mig tidigt idag, så jag är pigg imorgon, för imorgon är det FREDAG, då jäävlar! Då kör jag och Linnea galet!
Ska gå på en liten promenad med Mira nu
xoxo Sarah Davis

Today i looked like this


Alltså mjaow?


Erika visade sina bra sidor


Hatar italienska


Jag är också räätt snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0