chill on tha grill

jag har chillat hela helgen. Känns riktigt skönt. I fredags va jag med R och kolla film och kolla Idol med hans maadre! riktigt mysigt
I lördags, var jag&R i Kista centrum och köpte julklappar och kolla lite kläder.
På kvällen hyrde jag och mamma film och köpte frödinge ostkaka med hallonsylt! SÅ JÄVLA GOTT! så vi kollade först på en film sen kom Mira och så kollade vi på den andra filmen. Är helt utvilad nu. känns sjukt skönt
Ska snart dra iväg till gymmet. Ska möta Erika i centrum halv 1, sen går vi och blir ännu biffigare! ska bara gymma ben, rumpa, rygg och mage idag. Min armar har blivit enorma :S precis som killar,  Mamma, mira och linnea tycker jag ser ut som en kille bakifrån när jag spänner, HAHA XD tror jag dör. akta er för biff Sarah? haha driver!
nej men ska dricka upp mitt kaffe nu sen ska jag byta om!
xoxo Sarah Davis

Lite random bilder, från skridskoåkningen, tibblekampen och hemväg från fest





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0