söndag sen är det måndag........

igår så var jag i gribbylund med felix, john, viktor, marcus och jessica. sen var det typ 10 andra killar där också men kommer inte ihåg vad nån av dom heter. så det är ju awesome!
Idag kanske jag ska träffa felicia eller en annan person ^^ hemlis vem det är! eller så ska jag bara vara hemma och fetta mig, men det är också nice!
Imorgon är det skola. fyfan vad jag verkligen inte orkar!!!!!! DAMP aja jag får väll leva med det helt enkelt.

JUSTE! imorgon ska jag och felicia bränna upp bilden på HONOM, kommer kännas så jävla bra! JAG LÄNGTAR! hejdå på dig liksom. sen ska jag kasta de 2 halsbanden du gav mig i sjön. HEJDÅ ÄCKEL!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0