smal? ehm haha NEJ!

MIN FAVORIT LÅT! SÅ JÄÄÄVLA BRA

jag har glömt säga jag har börjat min diet igen! känns jävligt bra. jag gick ner 8 kg och sen nu har jag gått upp de igen, haha om inte mer, och de är fan inte bra! fick damp och blev sjukt besviken på mig själv. jag skiter i de där ät för själen, för jag mår fan inte bra när jag känner mig som en jävla jätte bland allt folk. Så, ah nu vet ni. jag började i måndags. samtidigt som dansen började.

Iaf, jag cyklade nyss på min lilla träningscykel jag har här hemma, väldigt bra att ha! ska försöka smöra lite för pappa och mamma så dom kanske köper ett springband? skulle va jävligt bra, för de är så in i helvete tråkigt att springa ute i skogen eller på en trottoar! nån som håller med mig?

Idag är det dans igen, först jazz sen jazz igen ;D haha, imorgon blir det bara street i think. jaja vi hörs sen!

Juste det här vet ni inte heller. JAG ÄR KÄR! och det har jag inte varit på 3 år! amazing
hehe
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0