haha tja de va länge sen!

jaaaa jag vet! haha jag är sjukt dålig, i know.
Men har faktiskt haft jävligt mkt att göra
Igår var jag på fest med Jennie i gribbylund. hände lite random stuff som jag INTE tänker ta upp här i "bloggen" haha.
Och sen idag har jag dansat och köpt massa kläder och ett par JEANS! :O wtf? jag använder ALDRIG jeans, men tycker de va dags att köpa ett par nya så jag gjorde de. köpte en klänning, en kjol, en kofta, en skjorta, en tröja, ett halsband och ett paraply :P ahha japp, sen träffade jag fredrik på en snabb kaffe sen va de dans igen.
ikväll har jag varit hemma hos robin och kollat film. det blev dear john. FYFAN VAD BRA DEN VA! jag grät typ hela tiden..
jag kommer få en kamera snart som jag faktiskt kan ta med mig överallt, så då kommer de komma massa bilder. just nu är de jävligt torrt eftersom att jag inte orkar ta med min systemkamera överallt och jag kan inte lägga upp bilder från mobilen. så jaa.. de suger
Men ska sova nu, puss på er
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0