begravning

tja. Idag har jag varit på begravning i Sala.. riktigt jobbigt. Fan vad jag saknar dig redan. fyfan.. men Vila I Frid. Du var så jävla älskad bland alla oss. Du var den snällaste och bästa människan jag någonsin känt.

När jag kom hem träffade jag Isabelle en liten stund och prata. Snart ska jag åka och träffa Felicia och Sofia. jag har ingen aning om vad vi ska göra. Det ända jag vet är att jag inte klarar av att sitta hemma iaf. För många tankar som kommer fram. Men som jag alltid säger. man måste må dåligt någongång för att kunna må bra. Hoppas att tiden då jag mår bra kommer snart. för fan vad jag mår piss just nu.
Äta det kan jag inte heller göra. har tappat matlusten helt. bajs på de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0