YEAAH

har knappt varit hemma på 2 dagar typ, så skriver nu :D
i torsdags sov jag hos Bianca, hon va ensam hemma så de va nice! Igår (fredag) var jag med Bianca och Alexandra men jag va dock tvungen att dra hem klockan 10 eftersom att jag skulle upp halv 8 -.-
Har varit på föreläsnings skit så jag ska kunna övningsköra i 3 timmar, KUL WOHO!! hah anaat
nej men snart ska jag träffa bergs (isabelle sjöberg) och vi ska dra till täby centrum, ska köpa min balklänning! YEEY, den är väldigt simpel, but i lööve it, för då kan man ha as snygga strålande skor som står ut, HÖHÖ
ska duscha nu, xoxo Sarah Davis

Jag just nu

LÄGGER IN ALLA BILDER LATER, MÅSTE SKYNDA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0