TRÖTT SOM FASIKEN

TJO
kom nyss hem från sista kvällen med alla spanjorer..
Vi grillade på bad berget i vallentuna, riktigt jävla skit mysigt faktiskt! Förutom att när vi va på stastoil och tanka och sen skulle därifrån så startade inte bianca moppe, vi stog där i typ 1 och en halv timme och försökte få igång den men det gick ICKE! så vi låste fast den vid statoil xD haha, hon låste fast riktigt rejält kan jag säga!
Om lite mindre än en timme så drar vi till flyg platsen och lämnar spanjorerna.. eller ja menar så drar vi till t centralen och lämnar dom, för dom ska till skavsta. Så dom tar bussen dit
blablabla vad jag babblar om ingenting. men anyway så måste jag hålla mig vaken på nått sätt....... kommer inte gå men jag får väll försöka
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0