sistaskoldagen!

vakna nyss människor! ska åka om en halvtimme så har lite brottom, men jag orkar inte riktigt bry mg idag faktiskt. Visst är jag busig?
Vi slutar halv 3, som vanligt i skolan idag -.- ingen halv dag, INGENTING! och de flesta har redan lov, hej våran skola SUGER?!
Mitt hår ser förövrigt ut som ett troll hår, men det är nice eller hur? orkar inte fixa det utan det får vara så idag, höhö
Efter skolan drar jag till Felix och hämtar mina hunter stövlar och my moneey! Sen blire gym sörni!
Ikväll ska jag vara med Bianca i think, annars drar jag till Sollentuna och träffar Bella och andra sköna bruds och grillar.
Nej men jag kanske ska börja göra mig iordning nu och kanske äta frukost? NEEj frukost är för nooobs!
Nej driver, frukost är för winner vafan! he-he
skriver later!
xoxo Sarah Davis

Jag kopplar den här låten till Australien som faan!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0