ONT

kom nyss hem från gymmet, och seriöst fyfan vad jag har ont i f*ucking magen!
Efter skolan var jag med Bianca, och MASSA andra, underbara människor de där :D WIIIE IM HAPPY
eller ah förutom att jag måste gå ner massa kg för att känner mig snygg så är de lugnt!
Om 58 dagar och 42 skoldagar så kommer jag må så jävla bra! då kommer allt bli så jävla underbart och allt kommer va super! SOMMARLOV
nästan vecka kommer spanjorerna hit.. åååååh pallar inte! och nästa helg ska jag göra den där hemlgia saken ;) hehe, ni kommer få se vad det är när det händer.
Nej men har så jävla ont i magen så jag nästan ligger på golvet, så ska lägga mig i sängen nu
xoxo Sarah Davis




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0