lov=bloggtorka

i know, jag har inte bloggat ett skit på hela lovet.. men jag inte orkat helt enkelt, när de är lov så orkar jag inte så mkt annat än att njuta! men nu är de skola igen, så då börjar bloggningen igen! huehuehue.
På lovet har jag typ gjort samma sakevarje dag, festat, vart med kompisar, chillat gaaalet! självklart liksom?

Idag har vi plojfoto i skolan, jag och Bianca ska vara cheerleeders, hmmmm hur kunde vi tänka på de liksom? :o haha, nej men vi kommer va så jävla snygga. Viktor ska typ kanske också vara de, HAHA alltså han ska inprincip se ut som oss, [som en tjej] haha jag kommer garva ihjäl mig. Men aja ska gå och packa min väska idag, eftersom att jag inte kommer komma hem på hela dagen, se yah klockan halv 10 ikväll? ;D
xoxo Sarah Davis
[det är nån svart ruta mitt på min ruta :S som är skit irriterande så kan inte fixa nånting med det här inlägget.. störande? YES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0