im angry

TJO!
Var snabbt i skolan idag och gjorde nationella sen drog jag hem, eller ah jag åt lunch i skolan också sen drog jag.
Sitter hemma just nu och har ätit ännu mer. höhö
Klockan 5 ska jag tillbaka till skolan för att möta dom där jävla spanska barn cpna som kommer, jag orkar verkligen inte!
För det första är jag sjuk
För det andra är han som ska bo hos mig lite halvt creepy
För det tredje ska jag dansa hela helgen och kommer inte vara hemma ett SKIT och då menar jag det, inte ett SKIT alltså
För det fjärde så är jag så jävla trött och fan jag orkar verkligen inte!
Så jävla dålig tajming! usch fy och blääää
Nationella gick förövrigt ganska bra, hann inte me sista uppgiften bara men annars sååå.
Nej men ska ta och duscha nu så jag piggnar till lite. Har 39 graders feber och ska ha en spanjor boende hos mig i 1 vecka...... KUL (naat)
jaja
xoxo Sarah Davis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0