HELADAGENVARJEDAG

tjollahopp!
idag är en riktig jävla söndag känner jag! Jag är så jävla seg och känner fet som en gris.
Idag har jag bara varit på gymmet en snabbis, sen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt. SJUKT SKÖNT
ikväll ska jag träffa Isabelle [bergs], vet inte vad vi ska göra än men vi hittar väll på nånting. höhö
Juste, idag ska vi grilla här hemma! första gången i år! SÅ JÄVLA NICE! jag ska grilla btw, det kommer bli så jävla gott. Jag är ju liksom mästare på grillning? eller?..
ehhe, nej men jag är fan bra på att grilla, men jag är bäst på att grilla ägg!
nej men fyfasiken va tråkigt inlägg, ska göra nånting nu, äta kanske :P
xoxo Sarah Davis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0