FÖRSTAHELALOVDAGEN!

SHO! idag äre fredag, som alla vet redan xD haha men iaf.
Igår var jag hemma hos Alexandra hela kvällen, Tim kom dit vid typ 9 och så va vi med honom hela kvällen, vi kolla på film, åt nötter[det gjorde jag] och tog en massa fula bilder! NAJZ
Han tyckte jag och Alexandra var sköna tsm och att vi va som syskon, DAAH! syskon kärlek likzoooom! höhöh

Snart ska jag och mamma åka och kolla på en konståknings uppvisning sak med de bästa konståkarna i världen. Ska bli riktigt nice! eftersom att jag alltid velat se dom, om ni inte redan visste de så åkte jag konståkning i 7 år, men jag sluta när jag va 13. Ångrar de som FAEN!
Men vi ska åka till globen ni iaf. Hare gött!
xoxo Sarah Davis












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0