fettjocktröttsurirriterad

chacha!
är så jävla irriterad idag, ingen aning varför men jag är de bara.
Var nyss ute och gick med hunden i typ halvtimme, sen var det frukost! haha va duktig jag är som gick ut med hunden tycker jag[kanske bara jag som tycker det] men ah iaf. Ska snart dra till gymmet och försöka få bort all den här skit fetten som jag fått på mig dom senaste dagarna, de ända jag ätit är typ donken, kebab, godis, chips och cola, BRA JOBBAT SARAH! uschusch.
Ska träffa Bianca idag, men vet inte riktigt när för hon vaknar fan aldrig :P
Ikväll har jag dans, och imorgon blir det skola, SÅ JÄVLA OTAGGAD!
det är bara 10 dagar kvar, sen åker jag och Alexandra till Madrid! YEAH kommer bli så jävla nice!
men ska dras till gymmet nu
xoxo Sarah Davis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0