bakiströttseg.......

yepp idag är det bakisdagen.. som jag verkligen HATAR! usch, jag säger alltid att jag inte ska dricka igen, men nästa helg så gör jag samma sak igen -.- suck! nej men jag måste fan sluta dricka så jävla mkt, min kropp kan inte må bra innuti alltså!
Ikväll har jag repition i globen halv 9 till nån tid, då vi är klara, så jag kommer inte få så mkt sömn den här natten.
Just nu så måste jag verkligen plugga, SO -.- suck, 2 världskriget, som jag inte kan ett jävla skit om. Höhö, jag alexandra och bianca är verkligen sämst på de, men vi lyckas alltid slingra oss ur de på nått sätt och klara proven!
nej men ska fan plugga nu, MÅSTEMÅSTEMÅSTE
xoxo Sarah Davis


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte öppna frågestundd :P

2010-04-18 @ 18:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0