äntligen 10 minuters fritid

yepp, har haft jävligt fullt upp den här helgen! har dansat i globen och varit där HELA helgen, nu är det bara idag kvar sen är alla shower slut, lite sorgligt faktiskt...
Klockan är bara 9 och jag är redan uppe! jag ska nämligen till solna innan globen idag, Min kompis Ylva jobbar på Nike så ska få gå in på lagret och kolla om det är nått jag vill ha från nya kollektionen innan den kommer ut, SÅ JÄVLA NICE! höhöh
Juste sen har jag ju min spanjor här också, har inte varit så mkt med honom eftersom att jag knappt vart hemma. Har bara vrit hemma när jag ska sova och äta frukost inget mer. Men på måndag och tisdag kommer jag vara hemma så ah.
Måste åka till bussen nu, Skriver nån gång när jag hinner :D
xoxo Sarah Davis

Jag är för jävla snygg alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0