världens sämsta bloggare.. [lördag]

haha tjabba, ja.. jag vet jag är sämst på att uppdatera, men det har inte varit mkt att säg dom senaste dagarna + att jag inte vart inne på datorn nånting.
jag var hos doktorn i onsdags, och det visade sig att min hals hade blivit infekterad. så jag fick mer medicin.. men det har blivit mkt bättre nu, kunde inte äta alls förut, men nu kan jag äta lite iaf.
Marija åkte hem nyss, hon sov här.. igår var vi ute, med martin, micke, linus och danne. de va väll helt okej :) det va nån kille som jag aldrig träffat förut som visste mitt namn, fast han visste inte vem jag va :S haha lite wierd. jag och marija drog väll hem typ 1 för då fick jag ont i halsen.. hals jävle alltså! jag får damp på den. men nästa fredag så ska den va helt frisk! woho! så nästa helg blir det fest.

vi har kräftskiva hemma hos oss ikväll -.- men jag ska bara äta middag, [om jag kan] får väll försöka trycka i mig några kräftor x) haha. fast nån annan får skala dom, för när jag skalar dom finns det inget kvar att äta sen..
men jag ska försöka göra några läxor nu, så jag kan gå ut, för jag får inte gå ut förens jag gjort alla jävla läxor.. suck. men jag skriver senare, och jag lovar jag ska bli bättre på att uppdatera!
xoxo Sarah Davis

det jag har att göra..

skriva om min utsikt [svenska]
matte
biologi
so
fysik
och börja läsa nån bok..
ORKAR INTE!
men jag ska klara det!
håll tummarna!

min middag igår.. sorgligt :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0