Torsdag

Idag är en skön dag! Vi har bara 3 lektioner. Haha och till er som undrar så går inte jag i en normal skola, vi brukar ha 4-5 lektioner varje dag med mindre än 5 min emellan. Så torsdagar är riktigt sköna!
Efter skolan ska jag åka till Martin tror jag, och jag vet inte om jag ska på träningen eller inte, vi får se hur jag mår helt enkelt.
Jag ska åka buss till skolan idag första gången på hela den här terminen -.- Jag kommer säkert somna och åka till slutstation, haha skulle va så typiskt mig.
Det är iof ganska skönt att inte åka moppe TILL skolan på morgonen för det är så kallt, inte som på sommaren.. en sak är säker iaf, jag kommer aldrig glömma sommaren 2009, aldrig.
Ska byta om nu hörs sen
xoxo Sarah Davis

sommaren 08..


sommaren 09


sommaren 09


Kommentarer
Postat av: sssa

Färga ditt hår mörkblont!(:

2009-09-18 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0