tisdag

ne men shuu :D
idag var det ju först skola, sen åkte jag till gribbylund med jessica och träffa anton, eric, gustav och björn. de va ruuligt. fast vi kunde inte va där så länge för vi va tvungna att åka hem och göra läxor -.-, efter att jessica åkt hem så åkte jag till löttinge och va me, bianca, john, anton, gustav, oscar, felix, niclas, robert, eric. fast bianca åkte hem tidigt :( jag kom hem för inte så länge sen, klockan är halv 11, jag har duschat också innan jag skrev :) det var riktigt skönt! woho, jag är på riktigt bra humör, jag vet inte varför men jag är det, och det är väll bra? fast det finns ett litet minus och det är att jag har so läxa att göra nu.. -.- suck, aja det är väll bara att göra. här kommer lite bilder från min härliga dag
xoxo Sarah Davis

på en timmes lektion i spanska gjorde jag bara de här x) haha vet inte ens om det är rätt
men som sagt, spanska är inte min grej



min beestis anton


eric :D


john och anton x)


ohyes, anton hade skit snygg hjälm när han blev skjutsad av duktiga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0