söndag

tjenmors. Förlåt för att jag inte skrivit nånting, men har inte hunnit. jag kom hem vid 8 imorse, och sen sov jag till kl 1, åt frukost, och åkte till dansen halv 2 -.- och dansade till kl 5, skit jobbigt var det! har ju inte tränat sen skolan började, eller ah iof, inte på hela sommarlovet heller.
Resten av dagen ska jag tillbringa på läxor -.- suck, har ju missat så mycket i skolan på grund av hjärnskakningen och operationen. Så jag har mycket att komma ikapp med. Jag har ju bestämt mig för att höja mig i alla ämnen [förutom spanska] för det är omöjligt att förstå!
men iaf, igår var jag med martin, sofie, robin och jompa, vi va hemma hos mig ett litet tag och sen åkte vi till sofie och va hos henne ett tag, men vi va tvungna att dra hem vid typ 1 för martin hade träning 8 på morgonen.
aja, jag måste verkligen börja med läxorna nu, så jag hinner göra nånting mer idag än att sitta och kolla i en bok.
Hare bäst
xoxo Sarah Davis

ajuste ja, på dagen var jag och jessica i täby centrum och fikade, efter ett tag kom felix och bästis anton.





hemma hos sofie







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0