onsdag

hola! jag hann inte skriva nånting igår, så jag skirver nu ist.
Igår hade jag träning och sen var jag med berg, millan, felix och erik en stund, de va trevligt. Men va tvungen att dra hem vid 9 för jag var tvungen att plugga -.- Gissa vad jag plugga.. jo, August Strindberg som vanligt, men jag plugga också so och fysik. Gick faktiskt och la mig ganska tidigt, kl 11 blev det, och det är ju ganska mycket tidigare än vanligt.
Klockan är bara 8, usch hatar att gå upp såhär tidigt, men det är jag inte ensam om.
Vi ska orientera i ensta i flera timmar x) haha, jag, alexandra och bianca kommer tappa bort oss ganska skälvklart känns det som.
Jag kommer inte kunna skriva så mycket idag heller, för onsdagar är alltid så proppade med saker att göra så jag kommer säkert bara skriva när jag kommer hem från skolan och sen kanske när jag kommer hem från dansen som är kl 11..
xoxo Sarah Davis

HAHA, bjuder på den här fina bilden


Jag älskar dig Jessica GRISEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0